Williamsburg bridge

Idag har varit en bra men ändå konstig dag känslomässigt. När jag vaknade kände jag direkt att det enda jag ville var att umgås med folk som jag är bekväm med. Även om jag trivs bra här tänker jag ständigt på hur jag är. Jag vill bjuda på mig själv för att få vänner och slappnar aldrig riktigt av. Det känns såklart tungt när jag inser att det inte finns någon av mina favoriter nära till hands. Saknar er så jävla mycket!
 
 
 
Hur som helst ryckte jag upp mig och åkte till Williamsburg flea market. Det visade sig vara ett väldigt bra beslu; där hade jag kunnat spendera hur mycket tid och pengar som helst! I en gammal lokal huserar designers, vintageförsäljare och ett stort mattorg med fantastisk mat. Jag gick omrking där länge och köpte tillslut ett par örhängen. Gick sedan mot mattorget för att försöka hitta något att äta. Det var svårt, allt såg otroligt gott ut, men jag bestämde mig till sist för klassikern mac and cheese.
 
 
 
 


Runt 14.30 kände jag mig färdig på marknaden. Promenerade omkring i Williamsburg för att lära känna kvarteren bättre och hitta smultronställen tills dess att jag får finbesök från Sverige! När jag kom närmre vattnet började en av broarna att torna upp sig i horisonten.  
 
Ett av mina måsten denna resan är att gå över Williamsburg bride och Brooklyn bridge. Det var så skönt väder idag och jag hade massor med tid så det var dags att ta sig an Williamsburg bridge.
 
 
 
 
 
 
 
 
Kronhjorten <3
 
 
Kom över till Lower East Side och fortsatte gå uppåt. Helt plötsligt inser jag att jag står mitt i Chinatown! Det var precis som att jag kommit till ett annat land. På väg mot Soho hann jag även gå igenom Little Italy, och väl framme på Broadway var jag så trött att jag bara hoppade på metron hem. Ikväll är jag helt slut och kommer bara ta det lungt, det är trots allt praktik imorgon igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: LottaaaaaaAAAaaaa

Jag saknar DIG babygurl

2014-01-14 @ 18:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0