Tredje veckan i New York

Min trejde vecka i NYC har varit lite halvseg. I måndags var det Martin Luther King-day och därmed ingen arbetsdag för mig. Spenderade dagen med att shoppa upp halva mitt CSN som äntligen kommit! 

I förra veckan brakade internet ihop hos Happy Hooligans (Annas studio) och utan internet går det, tro det eller ej, inte att jobba. Därför höll vi till hemma hos Anna i Greenpoint under tisdagen. Jag började äntligen fixa med hennes hemsida, det kommer bli grymt bra när den är klar! 
Det hade börjat snöa under natten och vädret höll i sig under hela dagen. Därmed stannade New York upp.
 
 
 
 
 
 
onsdag-fredag var on/off. Anna kände sig krasslig och när vi väl jobbade blev det bara halvdagar. Vi hann i alla fall filma en Kick-starter åt en fotograf i Greenpoint som håller på att släppa en coffee table-book. En snabb vända till studion där jag plåtade av ett magasin som publicerat ett jobb Anna har gjort så att hon kunde lägga upp det på sin facebook.
 
Resterade tid har jag arbetat hemifrån; fixat med min egen hemsida och min firma, men också gjort saker åt Anna. Lugnt och skönt men jag hoppas på mer action i nästa vecka!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0