Nytändning

Det har varit en avslappnad dag idag. Har börjat hitta i tunnelbanan och var därmed lite tidig till jobbet imorse. Jag köpte en 1$ coffee och stod i solen i Williamsburg och hade mysigt.
 
 
10.30 körde vi igång med arbetet. Mina uppgifter för dagen var att gå till postkontoret och få lite post ivägsänd, kopiera nycklar, plocka upp lunch, organisera Annas kontakter på något bra vis och göra ett newsletter till hennes kunder. Fullspäckat men ändå lungt, och helt plötsligt var klockan 16.00 och det var dags för oss att gå hem. 
 
Plockade upp lunch på Northside Bakery, ett polsk-inspirerat bageri som även har soppa och polska dumplings som var dödsgoda! Semlor hade dom också minsann.

 
 
 
Tre dagar in i praktiken och det har redan tänts en glöd inom mig som jag inte känt på väldigt länge. Jag börjar bli redo att styra upp min egen firma igen, det känns fantastiskt och jag är taggad!

När jag kom hem skypade jag länge med Rikard, jobbade lite och satt sedan i köket med gänget. Gillar dem mer och mer för varje dag och jag är så glad över att jag tog steget att våga boka boende i ett kollektiv. 
 
Imorgon är det fredag och jag planerar att köpa lite god mat och några öl och ha swedish fredagsmys!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

FInt det låter!! Heja!

2014-01-10 @ 20:04:08
URL: http://sofiabystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0