Lägenheten

Tänkte visa runt lite i lägenheten jag bor i! Här är det plats för upp till 7 personer. Tjejen som äger lägenheten är i LA och startar upp någonting liknande där. Homstel kallar dom det, Home och Hostel i ett. Det är väl ungefär så det känns också, man får sköta sig själv men här finns alltid hushållspapper, tvål, glödlampor, städgrejer med mera utan att vi behöver köpa det själva.

Detta är det första jag ser på morgonen när jag går ur mitt rum: 
 


Det är en öppen planlösning för vardagsrum och kök.
 
 
Snurrar man ett halvt varv så man har köket i ryggen ser man hallen. Fråga inte om dockan, ingen vet varför den är där och alla är skiträdda för den.
 
 
Här bor jag och min rumskompis. Båda kom för några dagar sedan så här är fortfarande ganska stökigt som ni er. Sängen närmst är min.
 
 
Alla har en egen hylla i köket, men det mesta delas. Funkar bra och vi har mysigt här på kvällarna!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0