catching up

Okej, vi har lite catching up to do.
 
I måndags klev jag upp, redo för en ny arbetsvecka, men var direkt tvungen att lägga mig igen. Mådde fruktansvärt och var säker på att jag fått feber. Fick något Amerikanskt mirakelpiller tilldelat mig, åt en burk glass och kollade på serier hela dagen. Kände mig ynklig och hade hemlängtan så jag köpte ett nytt te. Det närmska Lugna stunder jag kunde hitta.
Vid 21 började jag känna mig bättre, antagligen var det bara migrän. Christian, Kristian, Steffi och jag kom fram till att donuts inte skulle sitta helt fel, så vi gick helt enkelt och köpte en låda på Dough som ligger i vårt kvarter. Farligt, som tur är är jag inte överdrivet förtjust i donuts och nöjde mig med en...
 
 
 
 
På tisdagen mådde jag helt bra igen och kunde gå till jobbet. Anna berättade att det blivit jättebra respons på nyhetsbrevet jag hade satt ihop, roligt! När jag slutat åkte jag in till stan för att leta skor. Hittade inga men kom hem till öl, gratis kläder och dålig amerikansk choklad.

 
Kom tidigt till jobbet igår, så jag passade på att ta lite bilder på studion som vi sitter i. Den delas av 6-7 personer som alla driver en egen verksamhet. Det ser lite rörigt ut på bilderna men det är väldigt mysigt och hemtrevligt.

 
 
 
 
 
Igår kväll var jag medbjuden på margarita night med Anna och hennes tjejkompisar/-kollegor. På väg till Rosarito Fish Shack som vi skulle ses på gick jag förbi en filminspelning. Tufft! På plats var det margaritas och en lobster roll som gällde för mig. Praktiken är inte så pjåkig ändå.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0