Buy The Bag

Idag har jag haft kul! Hannah tog med mig till Housing Works som har "Buy the Bag" i Greenwood Brooklyn. Det är en stor loppis där man köper en kasse för 25$ och sedan får man fylla den med kläder, skor, accessoarer m.m! Mina förväntningar var inte så höga (mest för att inte göra mig själv besviken) men både Hannah och jag hittade mer än vi kunde bära. Det var blandad kompott, men mycket var märkeskläder och nästan oanvänt! 
 
 
 
 
Vad kom jag hem med då? 
2 par sneakers. Lite klister i tån på New Balance-paret så är dom perfekta! Och guldsneakers behöver väl alla?
2 jackor som jag ska försöka pracka på Rikard, den ena en jeansjacka från Lee
Sommarkläder från Banana Republic
NY Yankee-keps och kashmirhalsduk från Geoffrey Beene
En jogging-/vindjacka från Reebook
En hellång svart kappa med luva, skitcool
Massor med toppar och koftor, klänningar, halsdukar och skarfs..

Hittade en UGG som jag höll stadigt tag i hela tiden, men fann tyvärr aldrig den andra. Annars hade jag tagit dem åt dig mamma för det var din storlek!
 
Där fanns hur mycket Ralph Lauren, Banana Republic, Hugo Boss m.m. som helst. Vill man fynda är det definitivt hit man ska!
 
 
 
 
 


Hipster för 25$, helt OK.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åååååh, dit vill jag NU!!

2014-02-08 @ 22:56:19
Postat av: Anonym

orkar EEEejjJJjjjJJJjj hur flippin foxy du är.
SAKNERE <3

puss puss puss och kram mvh lotta

2014-02-21 @ 20:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0